02 December, 2013

UBAT SAKIT JANTUNG

penyakit jantung

Gambar diatas jelas menunjukkan bahawa ramai rakyat Malaysia yang mati akibat SAKIT JANTUNG. Ramai pakar kesihatan mencadangkan bahawa gejala ini boleh dicegah dengan mengamalkan gaya hidup yang sihat seperti diet seimbang, mengambil supplement yang berkualiti, senaman secara teratur, tidak merokok dan memastikan berat badan ideal. Menurut pakar CoenzymeQ10 (CoQ10) adalah salah satu daripada supplement kesihatan yang amat penting untuk kesihatan jantung kita.

Ini merupakan berita baik bagi rakyat Malaysia kerana SHAKLEE ada menawarkan supplement kesihatan yang mengandungi CoQ10!! Malahan CoQ10 yang ada dalam supplement ini menepati kuantiti yang diperlukan oleh jantung kita. Jantung kita memerlukan 28mg CoQ10 untuk memastikan ia dapat mengepam darah dengan lebih baik dan melancarkan peredaran darah dalam badan kita. Untuk mendapatkan 28mg CoQ10 anda perlu makan 850g daging merah atau 1.7kg daging ayam atau 1 botol mentega kacang. Persoalannya, mampukah anda makan sebanyak ini dalam satu hari?? Sudah tentu tidak bukan?? 

Oleh itu, jom kita lihat apakah kebaikan supplement untuk jantung Shaklee yang dikenali sebagai CoQHEALTH PLUS.


CoQHEALTH PLUS SHAKLEE

Supplement CoQHEALTH PLUS Shaklee ini mempunyai kombinasi 3 kebaikan daripada CoQ10, Vitamin E dan Teh Hijau @ Green Tea. 

CoQ10 dalam supplement Shaklee diperolehi dari fermentasi yis semulajadi ye. Bukan menggunakan CoQ10 yang sintetik @ tiruan. Malahan kebaikan CoQ10 ini bertambah lagi apabila digabungkan dengan Vitamin E kerana ia membantu mengukuhkan keupayaan anti-oksidan yang terdapat dalam vitamin E yang bertindak memberikan perlindungan anti-oksidan terhadap sel-sel tubuh. Teh hijau pula membantu menyokong kesihatan lapisan tisu antara kapilari darah jantung.




 Antara kebaikan lain CoQ10 adalah:
  1. Menguatkan otot jantung.
  2. Memastikan tekanan darah yang sihat.
  3. Memastikan tahap kolesterol yang sihat dalam badan.
  4. Membaiki peredaran darah sekaligus dapat mencantikkan kulit.
  5. Meningkatkan bilangan sperma.
  6. Meningkatkan stamina.
  7. Mengurangkan masalah migrain dan sakit kepala.
So, bagi mereka yang mempunyai masalah jantung @ nak beli untuk ibu atau ayah yang mempunyai masalah jantung boleh PM saya untuk dapatkan THE BEST PRICE sempena Year End SALE promotion ni.

BERMINAT?? Hubungi saya untuk maklumat lanjut:
NABILA (014-9683615) @

bellamalek@gmail.com

P/S: Boleh jugak lawat FB Page cek di Bell's Vita World

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...